Re: OT: Consoles de joc amb soft lliure?

A Diumenge, 16 de desembre de 2012 21:47:32, Joan va escriure:
> Continuant amb els OT... Avui la meva sogra m'ha dit que havien pensat
> comprar-li al meu fill una consola.... (ella no hi entén, però en nano
> demana... no sé si fa referència a aquelles que es connecten a la TV o
> les que son portàtils... jo tampoc hi entenc gaire, ja ho veieu... pd.:
> li he preguntat a la carta als reis n'ha posat de tota mena...).
>
> Total, fa temps havia mirat per curiositat si existien trastos d'aquesta
> mena en soft lliure, i em penso que algo hi havia... Algú està
> "actualitzat" i te alguna experiència??

En el seu dia em vaig mirar el projecte GP2X però no em va acabar de fer el
pes: era una mica car, pel que deien les bateries duraven més aviat poc, i
s'havien de demanar a Corea del Sud. Ara veig, però, que hi ha una nova
versió anomenada Pandora [1] però els preus espanten una mica [2].

[1] http://www.open-pandora.org/
[2] https://www.dragonbox.de/en/27-main-consoles-and-upgrades