Hi ha algun administrador de sistemes que toqui Plesk 11 amb algo de temps (a remunerar)

Hola,

En una de les webs a on treballo (elcami.cat) cal un administrador de sistemes per atendre petites tasques que van sortint... la web està muntada en una debian (em penso que 6), en un VPS amb Plesk11.

Ara, per exemple, cal canviar l'estructura de dominis... A dia d'avui la web està muntada sobre elcami.org i te un altre domini, elcami.cat que és un àlies del primer. Caldria que fos a la inversa i que, de fet, el tràfic web que arribés a elcami.org es redirigís a elcami.cat. També hi ha un parell de incidències menors relacionats amb algun mòdul de php que caldria activar...

El suport que es necessita, d'un administrador de sistemes, es remuneraria (feu-me arribar la vostra proposta). Jo crec que estaria bé cobrar per hores fetes, i que es comptabilitzi el temps dedicat... Ja direu.

El meu contacte professional és aquest: joan (arroba) calbasi (punt) net

Fins ara,

Joan