OT: Tablets en català?

A més d'off-topic, segurament aquesta pregunta us semblarà ingènua.

Vull comprar-me una tauleta tàctil (tablet) d'entre 7 i 9 polzades i voldria assegurar-me que el S. O. estigui en català. He anat a una botiga del ram i m'han dit, després de consultar-ho amb un parell de subministradors, que d'això res, que ha de ser en castellà (i els hi ha semblat una pregunta molt exòtica: ningú els la havia fet abans).

Sé que en un dispositiu ARM s'hi pot instal·lar una Debian, si cal, però de moment ja m'aniria bé amb un Android en català.

Em podeu donar alguna pista? (s'admet publicitat)

	Bones festes i perdoneu l'OT.

		Eduard Selma.
--
Eduard Selma i Bargalló.