Re: OT: Tablets en català?

Al 14/12/12 12:43, En/na Eduard Selma ha escrit:
A més d'off-topic, segurament aquesta pregunta us semblarà ingènua.
Vull comprar-me una tauleta tàctil (tablet) d'entre 7 i 9 polzades i
voldria assegurar-me que el S. O. estigui en català....

- Bé, ja tinc el fòtil a casa. Finalment, vaig optar per un Google Nexus de 7". El web per fer la comanda i la correspondència, en català. en un parell de dies ja rebia el maquinari expedit des d'Irlanda, crec. Només engegar-lo, ja m'oferia triar la llengua en català. "Casualment" sabia el meu correu electrònic de can Google (no l'uso quasi mai) i m'oferia sincronitzar les dades. Les aplicacions i els locales, en català. Una quantitat de gadgets estil Google, i moltes característiques de tipus futurista (llegiu: "1984", "Big Brother"). Crec que a base d'esborrar puc recuperar la meva privacitat. L'equip sembla sòlid, fabricat per ASUS, WiFi molt sensible (no tinc 3G) amb un parell de pegues: La bateria és interna, no sembla fàcil canviar-la, i la memòria no és ampliable mitjançant SSD (tinc ja la versió de 32 GB). Suposo que, amb el temps, hi trobaré altres avantatges... i pegues.

Només engegar-lo, ja em va oferir actualitzar el S. O. des de "IceCream Sandwich" a "Jelly Bean" (4.2, crec). Continua tot en català.

Vaig prometre que us diria com ha acabat la cosa, i aquestes són les dades més recents. Quan el tió hagi acomplert el seu deure (ara la tauleta està embolicada) ja us donaré més detalls, si voleu.

	Bones festes a tothom, i mercès per l'ajuda!

		Eduard Selma.

--
Eduard Selma i Bargalló.
Usuari Linux núm. 154786