Re: Com sobreviure en territori enemic? (a.k.a autenticació linux en entorns windows)

2012/2/1 Orestes Mas <orestes@tsc.upc.edu>

> [...]
> virus que han afectat regularment ordinador de secretaria, on hi ha la
> comptabilitat i altres coses comunes. Aquest ordinador executarà també windows
> en una màquina virtual per poder seguir usant els programes de comptabilitat,
> però aquest fet és irrellevant pel què ens ocupa.
>
> Una vegada descrita la situació, el nucli de la meva pregunta és el següent:
> Com es pot aprofitar el sistema d'autenticació de windows (proveït pel Samba
> del servidor) per tal d'autenticar també els usuaris de Linux? Quins paquets
> cal instal·lar, i què m'haig de mirar, essencialment?

Al wiki de Debian hi ha aquest enllaç:
http://wiki.debian.org/Authenticating_Linux_With_Active_Directory

Explica la forma de validar-se al domini de AD, no estic segur que
s'adapti al que vols, però pot donar-te algunes idees.

---
Javier