Re: GNOME 3: com evitar-lo?

13/11/11 @ 10:22 (+0100), cubells escriu:
> [...]
>
> http://lists.debian.org/debian-user/2011/11/msg00825.html
>

> En resum tens 4 opcions:
>
> 1) esperar-te a que millore el gnome
> 2) aguantar-te tal i com és
> 3) canviar-te a un altre escriptori
> 4) fer un forc i tornar a gnome2 perquè és programari lliure
>
> La majoria a la llista opteu sembla per la 3ra. opció.
>
> Jo més bé estic amb Scott:
>
> http://lists.debian.org/debian-user/2011/11/msg00829.html
>
> Criticar als desenvolupadors quan són ells els que programen i
> gasten el seu temps és molt fàcil. I no serveix de res.

No hi estic d'acord. Un projecte s'ha de poder criticar, sigui de
programari lliure o no, i les crítiques sempre i quan estiguin
argumentades són útils pels desenvolupadors.

> Igual que vosaltres demaneu que l'escriptori romangui igual que el
> gnome 2 hi ha un munt d'usuaris que demanen que el gnome funcione
> als seus dispositius.
>
> No es pot tenir un escriptori sense canviar i pretendre que funcioni
> al teu telèfon, al teu tablet, i en el maquinari més modern.

Jo no pretenc que el Gnome funcioni en el meu telèfon. Com he dit
abans, un ordinador i un telèfon són dispositius diferents que
s'utilitzen per a coses diferents, la interfície d'usuari no ha de ser
la mateixa. O és que tu menges sopa amb forquilla perquè la forquilla
ha de funcionar amb tots els plats???

> Tinc la intuició que és més gent la que demana modernitzar
> l'escriptori que es quedi com està.

Això és el que realment no se sap. Dubto que hi hagi gent en contra de
modernitzar, ara modernitzar no vol dir fer canvis a la interfície
sense pensar en les implicacions. La pregunta és: els usuaris que
treballen amb moltes finestres obertes alhora, que han de canviar de
finestra sovint o d'escriptori virtual, ho poden seguir fent amb la
nova interfície, o els hi resulta tan incòmode que no poden? I la
resposta és que no poden, per això tanta gent està canviant
d'escriptori.

Ernest