Re: Dell, broadcom i possible sol·lució xapucera...

Al 09/09/10 09:16, En/na Pere Nubiola Radigales ha escrit:
Primer de tot les ISOs de la Testing recomanda (una alfa del febrer), no passen de l'arrencada, tant per AMD64 com per i386. Bravo
  El problema es que es agafat una versió massa antiga. Prova amb una
de les daily built images que acostumen a incorporar mes hardware i
que segurament tenen resolts els problemes del grub
Les trobarás a les mateixes pagines on hi han les que t'has baixat.

Si, és el que he fet... I amb una daily built he pogut instal·lar l'Squeeze (sense reconeixent de tarja).

Però després de molt de trastejar, anar i venir amb paquets deb de l'ordinador vell al nou amb un pendrive, per fi he aconseguit que em reconegui la tarja i ara estic fent un apt-get update

Com que tinc un sistema pelat, vaig a fer l'experiment de posar-me tota la resta...

Un dia boi sencer de feina, per aconseguir lo que hauria de ser pim-pam: és la part dolenta. I la part bona, tot el que he aprés :-) (moltes gràcies pel suport que he rebut des de la llista!!!).

Per cert, us volia preguntar una altra cosa, relacionada amb la instal·lació. Crec que,. per evitar complexitat, no he posat e disc dur en LVM (no sabia que era, per un dels diversos intents d'instal·lació ho he provat després de llegir el que n'explicava la wikipedia: sembla molt canyero, no?? això d'afegir un nou disc dur i poder-lo incorporar al /home saturat, per exemple??). Total, teniu a ma la manera de saber si tinc o no el LVM activat??? I, si no, és fàcil fer-ho a posteriori? (si no, ja googlejaré).

I una altra cosa, si vull reparticionar per deixar 2 particions de 100Gb pel windows i per "experiments", un cop he posat la Squeeze a tot el disc dur, puc reparticionar fàcilment i amb la seguretat de no carregar-me el debian que tant m'ha costat de configurar??? Suposo que si, però per si de cas...

Gràcies per tot,

Joan

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
            pnubiola@fsfe.org
            pere.nubiola@gmail.com

El 9 de setembre de 2010 0:59, joan<calbasi@pangea.org>  ha escrit:

Al 08/09/10 23:44, En/na joan ha escrit:

Al 08/09/10 23:17, En/na joan ha escrit:
Bueno, per acabar-ho d'adobar m'ha sortit un altre pega més endevant
(això de la instal·lació de debian és tant espinós que se'm passen les
ganes...):

Ara resulta que em dona un error a l'hora d'intal·lar el grub semblant a
"f/ailed to install into /target// " I el lilo tampoc pot... I mira que per
assegurar-me he usat tot el disc dur (enviant a la porra les particions que
venen de dell amb el seu windows, el seu oem, el seu sistema de rescat).
Doncs ni amb aquestes! (ara faré alguna prova, treient-li lo de LVM i, si
no, provant una Lenny...
Aquest error sembla que també pot tenir "tela". Per començar no trobo
gaire cosa al google. I el que trobo que fa la pinta d'assemblar-s'hi, em fa
sospitar que ves a saber si te a veure amb alguna config. del disc que ve de
Dell (Raids, etc.) malgrat que jo tinc un sol disc d'1Tb:

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/ubuntu-meta/+bug/436340
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/grub2/+bug/527401

Muérete :-( :-(
He fet un parell de canvis a la BIOS i, en "expert mode", ja he pogut
instal·lar un sistema pelat de debian testing. El canvi va ser passar el
disc dur de SATA/*AHCI a SATA*/ATA (crec recordar ;-)

Ja només em falta connexió a red (em penso!)

Pd.: podria ser que la Bios tingués alguna configuració que es dones
d'òsties amb el grub??? Vaig a veure...

Joan

Pd.: cada cop em sento més imbècil de no posar d'una vegada el CD
d'ubuntu...

Merci pel "suport" ;-)

Joan

Al 08/09/10 23:06, En/na Alex Muntada ha escrit: