Re: Dell, broadcom i possible sol·lució xapucera...

Hola Joan,

[...]
> Però el problema (perquè no hauré llegit abans un comentari de la llista
> que parlava de targes Intel en comptes de Broadcom!), és que no em

Contesto per al·lusions ;-).  La veritat és que era la primera vegada que
jo comprava res a Dell, i tot el procés em va agradar molt.  Després de
situar-me una mica, vaig trucar al telèfon de Dell i els hi vaig preguntar
si em funcionaria amb Linux, ja que els equips amb Ubuntu preinstal·lats
ja no els oferien, cosa que em van confirmar.  Però em van contestar,
literalment (apunta-t'ho):  «Todos nuestros equipos son compatibles con
Linux».  Els hi vaig demanar concretament per Debian, i aleshores la
resposta va ser del tipus «Dequalo»?  Bé, deixem-ho córrer.  Però, tornant
al tema.  El noi que em va atendre em va dir que com que tenia dret a
tornar l'equip en una setmana, doncs que ho provés i que si no anava els
hi podia tornar (en el nostre cas era un portàtil, de manera que l'opció
d'obrir-lo no és tan òbvia).  En definitiva, que els vaig trobar molt
oberts a acontentar als linuxeros i a posar-nos-ho fàcil.

> reconeix la tarja. Les sol·lucions, com sempre, son complicades, a
> l'estil del que era linux fa 10 anys!   (ara n'assajaré una, però
> no hi tinc molta fe).
>
> D'altra banda se m'ha acudit: "i si obro el trasto, li poso una de les
> vàries targes de xarxa que corren per casa, i problema resolt??). Us
> volia preguntar:
>
> - funcionaria?
>
> - si obro el trasto, perdo la garantia?? (no he vist cap precinte...
> l'ordinador és una torre, no un portàtil, però no n'estic segur).

Truca'ls o xateja amb ells.  Demana'ls-hi-ho, sempre és millor.  Pots
citar-los la frase de la compatibilitat que em van dir.

Sort,

Ferran