Re: Dell, broadcom i possible sol·lució xapucera...

+ joan <calbasi@pangea.org>:

> D'altra banda se m'ha acudit: "i si obro el trasto, li poso una de les
> vàries targes de xarxa que corren per casa, i problema resolt??).
> Us volia preguntar:
>
> - funcionaria?

No veig per què no hauria de funcionar.

> - si obro el trasto, perdo la garantia?? (no he vist cap precinte...
> l'ordinador és una torre, no un portàtil, però no n'estic segur).

Si en vols estar segur, truca a Dell i pregunta-ho. Però la meva
experiència sobre el tema és que no et posen cap problema si
obres els seus equips. Jo he obert un Dell Mini 9 al que li fallava
la wifi, al final me la van canviar i no em van posar cap pega per
haver-lo obert.

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>
http://alexm.org/