Re: Votar la diagonal

A Dimarts 11 Maig 2010 13:23:22, Hector Oron va escriure:
> Hola,

> Sembla que ha passat de... moda a llei ;-)

Està en la bona línia, però ja veurem com acaba (és que un ja té una edat...)

A vegades el llenguatge jurídic deixa portes obertes per tal que es pugui
acceptar qualsevol cosa. Per exemple, observeu la definició de "Uso
generalizado" de la pàgina 18:

"Uso generalizado por los ciudadanos: Usado por casi todas las personas
físicas, personas jurídicas y entes sin personalidad que se relacionen o sean
susceptibles de relacionarse con las Administraciones públicas españolas."

Uséase: que substitueixen "generalizado" per "casi todas". Ai, que em
descollono...

Això vol dir que si un dia, per exemple, la quota de mercat de windows baixa
fins a, posem per cas, un 85%, l'administració deixarà automàticament de
contractar solucions windows?

Pero, bé, per una vegada no deixarem de veure-hi el cantó positiu. És un pas
endavant, i no menor. És curiós que el ressò hagi estat nul.

Orestes.