Fwd: Activating swap

Bones,

Les dades que he proporcionat són correctes, ja que vaig fer una
migració de Etch a Lenny.
Per altra banda l'arquitectura és la 686.

Com a afegit dir que totes les actualitzacions les he fet amb aptitude:
# aptitude update
# aptitude safe-upgrade

Salut!

El 09/07/09, Antoni Segura Puimedon <antonisp@telefonica.net> ha escrit: