Re: Problemes amb nfs

El Mon, Mar 30, 2009 at 10:22:13AM +0200, Leopold Palomo-Avellaneda ens deleit�mb les seg�paraules:
> A veure,
>
> no sóc un expert, però el que jo he entès ha estat que el ssl és per connexió
> xifrada i fa servir un port diferent (636?) i un mecanisme diferent. El tsl,
> fa servir el mateix port, però xifrant amb tsl.
>
> Et recomano aquests dos enllaços, que m'han anat molt bé:
>
> http://geco.phys.columbia.edu/~jrollins/howtos/ldap.html
> http://geco.phys.columbia.edu/~jrollins/howtos/ssl.html

merces! quan tingui temps m'ho mirare :)

> Jo estic provant LAM (ldap account manager) i sembla que funciona.

Tant el CPU com el LAM els vaig descartar en el seu temps pq no oferien (o aixo
vaig entendre) tota la flexibilitat que jo necessitava.

La questio es que m'he definit una serie d'objectes LDAP que hi ha al sistema
(usuaris, grups i projectes, els dos primers son els objectes estandards
posixUser i posixGroup i el tercer es un posixGroup que te associat un
repositori subversion i una web) i es el que administro amb el phpldapadmin
mitjanc,ant el sistema de templates que ofereix, de forma que a cada part de
l'arbre LDAP nomes hi puc afegir un cert tipus d'objecte i per defecte nomes en
veig els camps especifics que m'interessen.

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."