Re: Problemes amb nfs

A Divendres 27 Març 2009, Lluis va escriure:
> El Thu, Mar 26, 2009 at 11:41:15PM +0100, Leopold Palomo Avellaneda ens
deleit�mb les seg�paraules:

> Hmmm... al final em vaig fer un lio amb tot el tema de tls/ssl i ja no se
> ni com ho tinc... podries fer-ne cinc centims i aixi reviso que em falta
> per a tenir xifrat el trafic entre els clients i el servidor?

A veure,

no sóc un expert, però el que jo he entès ha estat que el ssl és per connexió
xifrada i fa servir un port diferent (636?) i un mecanisme diferent. El tsl,
fa servir el mateix port, però xifrant amb tsl.

Et recomano aquests dos enllaços, que m'han anat molt bé:

http://geco.phys.columbia.edu/~jrollins/howtos/ldap.html
http://geco.phys.columbia.edu/~jrollins/howtos/ssl.html

> Per cert, a la feina vaig posar un phpldapadmin per donar d'alta persones,
> projectes, etc i un dokuwiki, tots dos enllac,ats a ldap a traves de php.
> Us heu trobat amb algun problema amb ldap+php? Ho dic pq hi ha vegades en
> que cal fer login uns quants cops en aquestes apps web fins que diu que si,
> i sempre s'arregla immediatament al fer un reload de l'apache... bastant
> molest, pero no he tingut temps de mirar-ho amb detall...

Jo estic provant LAM (ldap account manager) i sembla que funciona.

Leo