Re: Problemes amb nfs

El Thu, Mar 26, 2009 at 11:41:15PM +0100, Leopold Palomo Avellaneda ens deleit�mb les seg�paraules:
> jo al final avui he acabat de configurar el ldap amb tsl :-) El tema del nfs,
> ara funciona, però no he pogut provar-ho intensivament.

Hmmm... al final em vaig fer un lio amb tot el tema de tls/ssl i ja no se ni com
ho tinc... podries fer-ne cinc centims i aixi reviso que em falta per a tenir
xifrat el trafic entre els clients i el servidor?

Per cert, a la feina vaig posar un phpldapadmin per donar d'alta persones,
projectes, etc i un dokuwiki, tots dos enllac,ats a ldap a traves de php. Us heu
trobat amb algun problema amb ldap+php? Ho dic pq hi ha vegades en que cal fer
login uns quants cops en aquestes apps web fins que diu que si, i sempre
s'arregla immediatament al fer un reload de l'apache... bastant molest, pero no
he tingut temps de mirar-ho amb detall...

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: H�es del Silencio (Avalancha) - 10. Medicina Humada