Re: Usuari "alemany"

El dt 18 de 09 del 2007 a les 14:04 +0200, en/na Orestes Mas va
escriure:
> A Dimarts 18 Setembre 2007 12:01, Pau Climent i Pérez va escriure:

> Quant a l'entorn gràfic no hi ha cap problema: SImplement has de carregar els
> paquets de llengua (kde-i18n-de si uses kde) i anar al centre de control i
> escollir l'alemany com a primera llengua. Només afecta a l'usuari concret.
> Crec que la disposició del teclat és independent de l'idioma de l'interfície.
>
> Pel cas de la consola també és senzill. Només cal que generis els locales per
> l'alemany en el teu sistema (dpkg-reconfigure locales) i tinguis la precaució
> [...]

Fa dos dies a un alemany l'hi vaig instal·lar un teclat "es,de" i
interfície "es".
Per la interfície ja t'ho han aclarit, pel teclat crec que seria millor
tenir els dos, al /etc/X11/xorg.conf poses  Option		"XkbLayout"	"es,de"
i enganxes un applet "indicador del teclat"
així podràs escriure amb tots dos idiomes i amb un sol clic i dins un
mateix document pots tenir les dues grafies.

Salut i que t'ho passis be.