Re: amule

Hola, Xevi. Jo porto ja uns anys amb linux, però tampoc estic
tant assabentat com m'agradaria...

Sobre el que dius:

Límit d'ample:
- Descàrrega 36 kbs
- Pujada 16 kbs

Aquests dos són els límits de la velocitat de descàrrega i pujada
que l'aMule mai sobrepassarà. Jo, personalment, tinc el límit de
descàrrega a 0 (=infinit) i el de pujada el poso també a 0 quan
ningú més utilitza la xarxa o a 10 quan necessito fluidesa a la xarxa
(per navegar per internet, descarregar el correu, etc.)

Això ho pots condigurar dinàmicament en el menú contextual que et surt
fent clic amb el botó secundari sobre l'icona de l'aMule a la barra
del sistema. Et deixarà canviar-ho en 5 intervals iguals desde 0 fins
el valor que hagis posat a "capacitat de línia" (a la dreta dels valors
pels que preguntaves tu a la configuració).

- Posicions (slots) 2 kbs

Això no sé què és, però jo ho tinc igual... :P

Port TCP 4662
Port UPD 4672

Aquests ports pots deixar-los així o canviar-los, tant se val. Simplement
t'has dassegurar que el modem / router tingui oberts els següents ports:
TCP: "port TCP" (4662)
UDP: "port UDP", "port TCP"+3 (4672, 4665)

Fonts màx. per fitxer 300
Límit de connexió 200

Aquests valors tampoc sé a què es refereixen exactament, però crec
que el primer es refereix al màxim de fonts que acceptaràs per un mateix
arxiu... i l'altre no ho sé :S. Si et serveix d'alguna cosa, jo els tinc
a 300 i 500 (com em venien per defecte).

En realitat, del que t'has de preocupar és de tenir els ports oberts al
modem / router per tenir ID alta, sinó t'anirà mooooolt lent i molts
servidors et rebutjaran; i de tenir els límits de càrrega i descàrrega
tant alts com puguis sempre que no necessitis fluidesa a la xarxa.

Apa, espero haver servit d'alguna cosa.

Carles