Re: E17 per Lenny

(...)
> Ara del que tinc ganes es de testejar més i donar-li més corda al e17
> al
> portàtil. De fet, ara que ho penso, com porteu la traducció al català,
> necessiteu un cop de mà o algo? Històricament sempre he estat enamorat
> d'enligthenment, i m'agradaria fer algo per ell, traduïnt, ja que no
> tinc peles...
Jo estic fent la traducció de l'e17 al català. Si que necessitaria un
cop de mà. Si et decideixes a traduir-lo, jo utilitzo el repositori de
cvs i per ara estic traduint el fitxer ca.po que es troba a
$path/e17_cvs/e17/apps/e/po/ca.po
Com pots veure i ja he dit, el tradueixo a partir de cvs i ho faig a
estones lliures.
Seria bo que algú més s'apuntes a fer la traducció, ja que n'estic segur
que hi ha faltes en la meva traducció.
Si algú es decideix a donar-me un cop de mà amb la traducció que es
baixi el fitxer easy_e17.sh d'aquesta direcció :
http://omicron.homeip.net/projects/ i l'instal·li.
Jo m'he trobat que hi ha alguns mòduls que no els sé compilar, per tant
ho compilo mitjançant la següent comanda :
sh easy_e17.sh.1 -i --skip=evfs,entropy,scrot,bling
> PD: i la pregunta de rigor per al traductor d'e17... quan veurem l'e17 a
> debian, ni que sigui sid o experimental?

L'e17 encara està sota desenvolupament i encara s'estan fent mòduls per
aquest escritori. Per tant, no et puc respondre, ja que amb un dels
administradors de l'enlightenment no hi tinc bon rollo i no puc accedir
al canal #e de la xarxa freenode.
> --
>
> xavi 	|| 	lorajoler[@]paranoici.org

Marc Furtià i Puig