Re: E17 per Lenny

El dv 24 de 08 del 2007 a les 00:12 +0200, en/na Miquel Oliete va
escriure:
> Hola a tots/totes

Bon dia :)
> Algú sap d'algun servidor per poder posar al sources.list i instal·lar
> els Enlightenment E17 a Lenny (testing)?

A veure, jo estic fent la traducció al català de l'enlightenment 17, i
pel que sé, existeix l'elive (distribució basada en debian).
Demanes sources, jo utilitzo cvs, m'he fet uns scripts a lo "guarro" per
tal de poguer instalar-lo sense gaires problemes.
De sources jo no en conec cap, la veritat, és que tampoc les he buscat
gaire, però pots fer una ullada a :
www.get-e.org
www.enlightenment.org
http://fr.enlightenment.org/
http://www.elivecd.org/
Per cert, jo utilitzo SID en el pc que estic fent la traducció al
català.
Si algú es vol apuntar a fer la traducció, que sàpiga que està
completament obert i que estic buscant ajuda, ja que ja en començo a
estar una mica fart de fer-ho jo sol.
> Gracies per avançat.

Gràcies a tu.

> 	Miquel