Re: lletra minúscula

Per si a algú més li passa, ja he trobat la sol·lució: es tracta de
posar les dimensions correctes de la pantalla (en mm) a
/etc/X11/xorg.conf, secció Monitor, amb la directiva DisplaySize, per
exemple:

 DisplaySize     406 304

Ho podeu fer amb llapis, paper i una regla o amb una eina com aquesta:

http://www.raydreams.com/prog/dpi.aspx

M'he trobat que Gtk és una mica perepunyetes amb aquestes coses i de
vegades li agrada que siguis explícit. També m'ha servit per millorar
l'aparença de les finestres d'algunes aplicacions fetes amb XDialog,
que es veien fatal.

Ricard