Re: Problemes amb els locales

Jo tinc això (per si et serveix):

$ cat /etc/environment
PATH="/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/sbin:/bin:/usr/bin/X11:/usr/games"
LANG="ca_ES.UTF-8"
LANGUAGE="ca_ES:ca:en_GB:en"

$ env | grep LA
LANG=ca_ES.UTF-8
GDM_LANG=ca_ES.UTF-8
LANGUAGE=ca_ES.UTF-8

Salut!!

En/na Lluís Gras ha escrit:
Bones !!!

Fa poc vaig migrar una Sarge a testing sense aparents problemes, després
d'alguna actualització tinc la consola que m'escriu amb una barreja de
yiddish i català antic ... i la veritat és que porto una bona estona
intentant recuperar el tema i ja ho veig tot del mateix color, algú s'ha
trobat amb algun problema similar ?

Hi ha algun protocol "infalible" per desfer l'embolic.

+ dades

ns1:~# cat /etc/environment
LANG="ca_ES.UTF-8"

ns1:~# cat /etc/locale.gen