Re: Problemes amb els locales

Una cosa que m'he oblidat de dir en el meu missatge anterior. Hi ha un detall
que sovint passa per alt i fa que els canvis que facis semblin no tenir cap
efecte: en cada canvi de locale has de sortir i tornar a fer el login per tal
que la consola s'assabenti del nou locale.

Orestes.

A Dimecres 08 Novembre 2006 18:32, Lluís Gras va escriure: