Mp3 en amarok

Hola, tinc un problema amb  l?amarok, i es que m?he instal?lat kubuntu fa poc y no puc escoltar mp3.
He estat mirant per Internet y he trobat que necessita les següents llibreries
   ?  libxine-extracodecs
   ?  libmad0
   ?  libarts1-mpeglib
   ?  libarts1-xine
   ?  libakode2-mpeg
   ?  libk3b2-mp3
   ?  libdvdread3
   ?  libdvdcss2
Desprès d?instal?lar-les segueix sense reproduir res, no se si es un problema meu o no, però no se que passa, y l?àudio funciona, perquè es sent la musiqueta d?arrencada.
Si hem poguéssiu dir alguna cosa o recomanar-me algun altre reproductor ho agrairia.

PD: si, fa poc que començo amb linux :p

--
Saludos,
 David                          mailto:davidtrigo123@yahoo.es