Re: ca_ES@ponenti

En/na Joan Alfonso ha escrit:

I la seudo esquerra també què a mi no se m'obliden els anys del
psoEspañol què en foren molts i què si més no en feren igual de mal a la
llengua: Canal9 amb paraules prohibides per catalanes en temps del
malparit Amadeu?-(o) Fabregat(a això no s'hi atreveixen ni el pp
d'ara),l'Honorable president figa i sumís a Madrid Lerma a hores d'ara
col·locat i cobrant pels serveis prestats a la nació
(espanyola).L'engany del estatut del 82...
Fixa't que he dit "dreta valenciana", sense especificar cap partit, perquè el conjunt dels partits al país valencià no són conjunts disjunts... :-D

Si el PSOE tingué _una_ oportunitat "única" de normalitzar la qüestió de la llengua (normalitzar en el sentit de deixar d'una vegada que la llengua siga una pedra política en lloc de deixar-ho tot ben clar d'una vegada) i no volgué... és per alguna cosa...
Un d'aquests camps és el de la informàtica.
Heu vist la traducció que han fet del Gnome a la distribució Lliurex??
Jo no estic en contra de la personalització, més bé al contrari. Pense que és una característica que enforteix a la nostra Debian.

El que passa que si de les moltes variants del valencià (no estic parlant ara del català, perquè variants del valencià n'hi ha...) es tria una que quasi ningú fa servir perquè l'única condició que s'ha posat és que es parega el menys possible al català, aleshores ja em sembla un poc desgavellat.

Un exemple per il·lustrar-ho: la paraula Afig. Evidentment a Riola, a Bonrepòs i Mirambell, a Dènia, per dir alguns, emprem Afegeix (pronunciat afegix...). Clar, optar per posar Afig en lloc de Afegeix a mi em sembla més el que he dit. S'ha de posar qualsevol cosa que no es parega al català...

Jo sempre he pensat què el futur de la nostra llengua està en els seus
usuaris i els què emmerden el valencià així no en són d'usuaris o siga
què per eixa banda estic ben tranquil.
A banda no els va a donar temps a continuar fent malifetes idiomàtiques
puix la pudor a porqueria per la corrupció de tots aquests anys ja
comença a sentir-se de valent!
Si em aguantat 300 anys d'opressió més dura aguantarem a aquesta colla
ja no molt!

Au!
Totalment d'acord amb tu...

Salut!!