Re: [OT] /. i ./

Hola, Andreu ...

deies, el 16 de may de 2006, a les 08:10 +0200:

> Respecte Barrapunto, és molt trist. Tot és ignorància...
> Jo he après a no calentar-me quan veig comentaris d'aquest tipus, i no
> respondre'ls, senzillament ignorar-los.

(***tremendament offtopic***)

A mi em sap greu perquè conec uns quants editors de Barrapunto, i la
veritat, crec que la catalanofòbia desmereix molt la seva feina.

En principi diria que és un problema general de la generalització i
banalització dels fòrums i eines de lliure participació. Menys mal que
al menys a Barrapunto tenen eines de moderació i puntuació de
comentaris ...que no són tampoc garantia d'un funcionament perfecte :-/

És complicat.

> Respecte PuntBarra el seu propietari va tindre problemes i no tenia temps
> per mantenir-la i fins on sé, està preparant-la amb un Drupal més
> actualitzat i amb domini .cat (www.nirvanis.org). De totes formes és una
> llàstima, jo no deixaria morir una web d'aquesta manera... si no em puc
> fer càrrec sempre es pot trobar algú de confiança amb temps
> lliure........

Un cop estigui aixecat el nou portal suposso que en David voldrà que hi
hagi gent col·laborant, enviant notícies, editant la home, etc. David,
ja diràs alguna cosa ;-) (molt probablement estigui suscrit a aquesta
llista).