Re: ca_ES@ponenti

El dt 16 de 05 del 2006 a les 07:29 +0200, en/na Cubells va escriure:
> [...]
> Debian, i supose que deu ser una conseqüència directa del treball fet al
> Lliurex.
>
> Després de llegir les vostres contestacions, algunes de les quals m'han
> semblat molt inocents, no per res sinó perquè són les respostes lògiques
> que farien gent que no té gens de mala llet, volia deixar-vos la meua
> opinió, la d'un valencià que ja ha passat moltes guerres ;-)
>
> Puc estar enganyat, eh?, que conste...
>
> La dreta valenciana és molt llesta. Ni s'ho podeu imaginar.
> En aquest sentit, estan fent molt però que molt de mal a la llengua en

I la seudo esquerra també què a mi no se m'obliden els anys del
psoEspañol què en foren molts i què si més no en feren igual de mal a la
llengua: Canal9 amb paraules prohibides per catalanes en temps del
malparit Amadeu?-(o) Fabregat(a això no s'hi atreveixen ni el pp
d'ara),l'Honorable president figa i sumís a Madrid Lerma a hores d'ara
col·locat i cobrant pels serveis prestats a la nació
(espanyola).L'engany del estatut del 82...

> [...]
> parlant ara del català, perquè variants del valencià n'hi ha...) es tria
> una que quasi ningú fa servir perquè l'única condició que s'ha posat és
> que es parega el menys possible al català, aleshores ja em sembla un poc
> desgavellat.
>
> Un exemple per il·lustrar-ho: la paraula Afig. Evidentment a Riola, a
> Bonrepòs i Mirambell, a Dènia, per dir alguns, emprem Afegeix
> (pronunciat afegix...).
> Clar, optar per posar Afig en lloc de Afegeix a mi em sembla més el que
> he dit. S'ha de posar qualsevol cosa que no es parega al català...

Jo sempre he pensat què el futur de la nostra llengua està en els seus
usuaris i els què emmerden el valencià així no en són d'usuaris o siga
què per eixa banda estic ben tranquil.
A banda no els va a donar temps a continuar fent malifetes idiomàtiques
puix la pudor a porqueria per la corrupció de tots aquests anys ja
comença a sentir-se de valent!
Si em aguantat 300 anys d'opressió més dura aguantarem a aquesta colla
ja no molt!

Au!