Re: ca_ES@ponenti

Hola,

On May/16/2006, Ernest Adrogué wrote:

> A mi "eixir" m'agrada, encara que mai l'utilitzo perquè sóc
> de Barcelona. El primer cop que ho vaig veure en un programa
> va ser en el links, i estava conjugat... "Ix" em va costar
> uns quants minuts entendre que era la tercera persona del
> verb "eixir" :)

jo el primer cop va ser a l'xcdroast. Amb una font on la "i majúscula" i
la "l minúscula" es veien igual... i pensava que posava "LX" (lx, enlloc
d'Ix). I vaig estar mooolt temps pensat que volia dir "anar a LinuX"
-com que, realment anava a "linux" XD)

Això fa molts anys. Veieu el què fa la incultura...

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona