Re: ca_ES@ponenti

> Bones !!!
>
> Sense ànim de polemitzar, bé potser només una miqueta ... però ahir vaig
> fer una instal·lació en mode "expert" ( apta per a tots els públics ) i em
> va sobta trobar-me el ca_ES@valencia, definitivament m'estic fent gran
> perque no acabo de veure-ho clar, potser vaig errat i hauria de fer cas
> als vells del poble que diuen que "... tothom parli com pugui i si sap
> escriure, millor !!! ..." en qualsevol cas a mi em dona la sensació de que
> s'estant atomitzant els esforços de localització i això no pot ser bo.

Definitivament calladet s'està més bonic, ja ho deia ma padrina ( l'avia )
i és un consell que donc, de franc, als meus alumnes ... probablement si
hagués enviat el correu avui m'hauria adonat que al comentari sobre les
voluntats polítiques li mancaven uns quants aclariments perque
inconscientment vaig ficar al mateix sac el ca_ES@valencia amb el "locale"
disponible a la Lliurex i al cap i a la fi hauria de ser legítim que
qualsevol grup d'usuaris amb voluntat i convicció tirés endavant un
projecte d'aquesta mida.

Vagin doncs les meves disculpes per endavant, tot i així tinc els meus
dubtes envers els fruits que en recollirem. M'apunto al que diu en Paco,
m'agrada llegir a la mida de font "xicoteta" tot i que al meu poble
s'empra més aviat per referir-se a alguna mena de "Lolita" Nabokoviana i
crec que és molt bona aquesta diversitat llingüística, vegis
http://www.tremendos.net/lodiccionari.htm per tastar-ne una mica, de
ponentí.

... i també pateixo uns atacs d'enveja considerables quan veig el ca_AD i
penso que potser algun dia els meus ulls cansats veuran un ca_CAT.