Re: Multiples directoris /media/cdrom/cdrom/cdrom/. . .$

Hola Pau:

Gràcies per l'ajuda.

A Dilluns 08 Maig 2006 17:31, Pau Tallada Crespí va escriure:
> Bones,
> jo diria que tens algun enllaç simbòlic que apunta a on no toca i et crea
> aquesta aparença de bucle recursiu i infinit.
> Suposo que deus tenir un enllaç a /media anomenat cdrom que apunta a la
> seva vegada a /media
>
> alguna cosa com:
> $ ls -l /media
> cdrom -> /media
>
> Comprova-ho, que segur és una tonteria.

Si, tens raó. En /media/cdrom/cdrom, el darrer cdrom és un enllaç simbòlic
a /media/cdrom. Però me'l deu crear algun programa ja que l'esborro i al
re-iniciar i torna a ser. Quin pot estar creant aquest enllaç? Per a mi, un
misteri.

Alguna pista? Moltes gràcies i salutacions.

--
"El Regne Unit i Espanya utilitzen la presó per resoldre problemes de justícia
social. Dins de les institucions hi trobem gent amb problemes mentals,