Re: Multiples directoris /media/cdrom/cdrom/cdrom/. . .$

A Dilluns 08 Maig 2006 18:29, Griera va escriure:
> Hola Pau:
>
> Gràcies per l'ajuda.
>
> A Dilluns 08 Maig 2006 17:31, Pau Tallada Crespí va escriure:

> Si, tens raó. En /media/cdrom/cdrom, el darrer cdrom és un enllaç simbòlic
> a /media/cdrom. Però me'l deu crear algun programa ja que l'esborro i al
> re-iniciar i torna a ser. Quin pot estar creant aquest enllaç? Per a mi, un
> misteri.
>
> Alguna pista? Moltes gràcies i salutacions.
Uhm, que en reiniciar se't recrea sol??
A veure, doncs hauràs de comprovar tots els scripts que s'executen en arrancar
el teu ordinador.
Pots començar per arrancar en mode single, per reduir la complexitat. SI en
mode single tb se't recrea, aleshores l'àmbit on s'ha de cercar serà més
reduït.
En principi, limita la cerca als scripts de l'init.d. Cerca a veure si n'hi ha
algun que el crei.
$ grep /media/cdrom /etc/init.d/*

Ja me diràs coses.

Pau.

--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |