Multiples directoris /media/cdrom/cdrom/cdrom/. . .

Hola:

Me passa una cosa molt rara. Tinc ¿infinits? directoris cdrom. Sigui quina
sigui la llargada de l'ordre següent (ho he provat fins amb 24 "cdrom"):

$ dir /media/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom

la resposta és sempre la mateixa: en el directori hi un un altre directori
anomenat cdrm:

$
dir /media/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/
cdrom
<m/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/
cdrom

cdrom

Algú sap que m'està passant? Ho he buscat al google i sembla que sóc l´únic
afectat per aquesta estranya epidèmia de directoris cdrom.

Utilitzo debian sarge.

Moltes gràcies i salutacions.

--
"El Regne Unit i Espanya utilitzen la presó per resoldre problemes de justícia
social. Dins de les institucions hi trobem gent amb problemes mentals,