Re: Multiples directoris /media/cdrom/cdrom/cdrom/. . .$

A Dilluns 08 Maig 2006 17:22, Griera va escriure:
> Hola:
>
> Me passa una cosa molt rara. Tinc ¿infinits? directoris cdrom. Sigui quina
> sigui la llargada de l'ordre següent (ho he provat fins amb 24 "cdrom"):
>
> $ dir
> /media/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom
>
> la resposta és sempre la mateixa: en el directori hi un un altre directori
> anomenat cdrm:
>
> $
> dir
> /media/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cdrom/cd
> [...]
Bones,
jo diria que tens algun enllaç simbòlic que apunta a on no toca i et crea
aquesta aparença de bucle recursiu i infinit.
Suposo que deus tenir un enllaç a /media anomenat cdrom que apunta a la seva
vegada a /media

alguna cosa com:
$ ls -l /media
cdrom -> /media

Comprova-ho, que segur és una tonteria.

Pau Tallada.

--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |