Re: Jocs per Linux

El dijous 27/04/06, a les 10:53 (+0200), Xavier va escriure:
> jo recomano molt el lgeneral. el joc és fàcil d'instal·lar i una mica
> més complitat instal·lar-li els escenaris (que es veu que no són
> lliures, al ser un clon de Panzer General). per defecte jugues amb els
> nazis, però donat que un és com és i vé d'on vé :) sempre pot triar els
> al·liats i donar unes pallises increibles als malparits feixistes ;)

Pel meu gust és una mica difícil; no sé si estic perdent
les facultats o què, però mai he aconseguit guanyar ni una
sola batalla.

Un altre d'estratègia i 100% lliure és el Battle of Wesnoth,
que és més modern i està bastant bé.

I després el nethack, està bé, potser té massa tecles i és
una mica estrany, però és un "clàssic".

--
ernest

	"All the people look well in the dark."