Re: icatfm

> Ho sento però jo m'he perdut. Quin és el problema?:
>
> - cal flash o no ? si cal ja no val la pena matar-se a compilar el
> mplayer, no ? al menys per sentir icatfm

Pel que he vist al codi font de la pàgina, deu tenir una mica de tot.
Crec que flash és necessari, potser per alguna pijadeta que hi deu haver
(jo només veig una pantalla negra i algún anunci a la dreta) i el
mplayer, ho probava pel que ha dit el Jonathan.

> - si cal flash o qualsevol extensió privativa de navegadors o reproductors,
> llavors el que no entenc és perquè tens tanta necessitat d'escoltar icatfm.
> Treballes a l'emisora o què t'obliga a escoltar-la ? Sempre pots escoltar
> Ona Mallorca, no? .

Si, vist així... També puc engegar la meva ràdio cutre a piles. Només
era curiositat per provar-ho. Però tens raó amb lo de l'ús d'extensions
privatives, potser mereixerien un boicot (en aquest cas, forçat) de la
comunitat del software lliure. En quant a la meva afirmació de "cometre
sacrilegi" és només producte de la frustració quan no em funcionen
algunes coses, tot i saber que sempre que és així, sol ser per culpa de
les extensions i/o drivers privatius. Mantinc xp a la màquina perquè de
tant en tant jugo... a jocs privatius, ho reconec. :-)

Per cert, acceptant el teu suggeriment, he provat d'escoltar Ona
Mallorca (que no coneixia), i amb el plugin de totem, que si tinc
instalat, va de cine.

Afegint la url que em sortia a la web a amarok, també ha anat com una
seda. Potser aquests de icatfm haurien d'aprendre com es fan les coses
per tal de que siguin accessibles a tothom, no només a uns quants, per
majoria que siguin. Molta cagarela parlamentària sobre software lliure,
i al final, sempre estem igual.