Jocs per Linux

A Dimecres 26 Abril 2006 19:43, Benjamí Villoslada va escriure:
> A Dimecres 26 Abril 2006 18:19, rpb va escriure:
>
> Has provat l'Enemy Territory? :)  Vaig llegir o em van dir que tenia cosa
> lliure.  No ho se, no sóc gaire jugador.
>
> Dels jocs es pot esperar que no siguin completament lliures.  No és dolent
> que la part artística, la no pràctica, tengui una llicència diferent a la
> GPL pensada per l'art.
Bones,
cercau jocs lliures?

De «joquets beneits» n'hi ha a milers, alguns de bons, fins i tot en 3D.
Si el que cercau és acció multijugador per internet, que és al que juga la
majoria, doncs tenim sort ja que hi ha alguns projectes que comencen a ser
interessants.
Per una banda els derivats de l'Enemy Territory, com per exemple el True
Combat:Elite i altres mods que rulen per allà.
Per altra banda, tenim tots els derivats de la saga Quake, tant Quake II com
Quake III. D'aquest darrer vos recoman Tremulous.
I en darrer lloc, els que no deriven de cap base prèvia, i aquí crec que hi
anirien Cube, Nexuiz i un munt més que ara no recordo.

En tot cas, si voleu estar al dia de les darreres novetats en jocs pel Linux,
no deixeu de visitar la pàgina http://www.happypenguin.org.
Allà hi són tots.

Si voleu més informació sobre jocs, no dubteu a demanar-me, per poc que sàpiga
vos ajudaré.

Pau Tallada.

--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |