Re: icatfm

El dc 26 de 04 del 2006 a les 18:10 +0200, en/na rpb va escriure:
> El dc 26 de 04 del 2006 a les 16:40 +0200, en/na marcfurti va escriure:

> Obre mozilla, o firefox, i escriu
>
> about:plugins
En tinc 2 d'instal·lats ... i no es penja pels plugins ... es penja quan
pitjo el botó dret del ratolí del portàtil ... no entenc pk ... però és
així.
Alguna altra idea ?
MIME Type Description Suffixes Enabled application/x-shockwave-flash
Shockwave Flash swf Yes application/futuresplash FutureSplash Player spl
Yes
tinc instal·lat això ... però jo diria que no és per això que es
penja ...
Alguna idea ?

--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com