debian al portatil

bones, fa temps que lllegeixo aquesta llista i és la primera vegada que escric

estic possant debian-stable al  meu portàtil (és un Acer Extensa 2603LMi) amb el Kde i m'he trobat amb una sèrie de problemas.. a veure si em podeu donar un cop de mà. Al pc ja ho he aconseguit, però es veu hi ha un parell de coses que no trobo

- no trobo cap utilitat per mostrar el nivell de la bateria

- de moment he pogut configurar el so i la xarxa per ethernet, no així la tarjeta gràfica (de moment la tinc generica a 800x600 i sé que li puc treure més),

- tampoc he pogut amb la wireless (broadcom 802.1 b/g), he trobat els drivers per windows i estic ara mirant de configurar-ho amb el ndiswrapper

si em podeu donar un cop de mà amb el tema de la bateria al menys, que van dues vegades que em quedo sense per no poder veure el nivell - o que em doni un avis el sistema..

I gràcies per les vostres col·laboracions a les llistes :D

--
Carme
P.D. abans feia servir un ubuntu 5.10 (a les jornades de bulma) i va anar bé, només vaig tenir problemes amb la wireless, o sigui que l'he de fer funcionar!!