Re: debian al portatil

On Mon, 17 Apr 2006 22:28:34 +0200
nemrac <cmaneiro@gmail.com> wrote:

> bones, fa temps que lllegeixo aquesta llista i és la primera vegada que
> escric
>
> estic possant debian-stable al  meu portàtil (és un Acer Extensa 2603LMi)
> amb el Kde i m'he trobat amb una sèrie de problemas.. a veure si em podeu
> donar un cop de mà. Al pc ja ho he aconseguit, però es veu hi ha un parell
> de coses que no trobo
>
> - no trobo cap utilitat per mostrar el nivell de la bateria
>
> - de moment he pogut configurar el so i la xarxa per ethernet, no així la
> tarjeta gràfica (de moment la tinc generica a 800x600 i sé que li puc treure
> [...]

per la bateria:

una cosa interesant seria saber quines aplicacions tens en els repositoris de paquets a instalar:

hubble@barbarella:~$ apt-cache search battery monitor
lm-batmon - A Cute and Cuddly APM Battery Monitor
gkrellm-ibam - Advanced battery monitor for laptops - gkrellm plugin
gnome-applets - Various applets for GNOME 2 panel - binary files
ibam - Advanced battery monitor for laptops
wmacpi - An ACPI battery monitor for WindowMaker
wmibam - dockapp to monitor the apm status using ibam
xapm - X program to monitor APM battery status
xfce4-battery-plugin - battery monitor plugin for the Xfce4 panel
yacpi - ncurses based acpi monitor for text mode
batmon.app - Battery monitor for GNUstep
klaptopdaemon - battery monitoring and management for laptops using KDE
kpowersave - frontend to powersave for setting user specific policies
powersaved - power management daemon

(he tret alguns resultats que no interesaben)

doncs be, aqui tens algunes aplicacions que serveixen, o be tenen a veure, amb la monitortzació de les bateries.

amb
$ apt-cache show *nom_de_la_aplicacio*
obtindras més informació sobre el paquet que vulguis.

i amb:
# aptitude install nom_del_paquet

instales el plugin, l'applet o la aplicacio t'interessi.

apa, sort

8-)

*       gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485        *
Es imposible vivir la propia muerte con objetividad y, adem_s,
cantar una canci_n.