Re: debian al portatil

Hola,

El dilluns 17/04/06, a les 22:28 (+0200), nemrac va escriure:

[...]

> - de moment he pogut configurar el so i la xarxa per ethernet, no així la
> tarjeta gràfica (de moment la tinc generica a 800x600 i sé que li puc treure
> més),

La resolució la pots pujar tranquilament encara que tinguis el
driver "genèric". L'única cosa és que no tindràs acceleració
gràfica 3D. Ara, si necessites més ajuda millor que ens diguis
més detalls, com la marca, el model, etc.

Adéu,

--
ernest

	"All the people look well in the dark."