Re: debian al portatil

En/na nemrac ha escrit:
> bones, fa temps que lllegeixo aquesta llista i és la primera vegada que
> escric
>
> estic possant debian-stable al  meu portàtil (és un Acer Extensa 2603LMi)
> amb el Kde i m'he trobat amb una sèrie de problemas.. a veure si em podeu
> donar un cop de mà. Al pc ja ho he aconseguit, però es veu hi ha un parell
> de coses que no trobo
>
> - no trobo cap utilitat per mostrar el nivell de la bateria

     Si utilitzes el KDE, pots anar a K -> Centre de control ->
Control d'energia -> Bateria de portàtil, i activa la primera
casella que diu "Mostra el monitor de la bateria". Sortirà un
indicador del seu estat a la part dreta del plafó, sempre que
tinguis el sistema de control d'energia ACPI actiu.

> - de moment he pogut configurar el so i la xarxa per ethernet, no així la
> tarjeta gràfica (de moment la tinc generica a 800x600 i sé que li puc treure
> més),

	A veure si serveix aquesta pàgina:

http://www.linux-on-laptops.com/acer.html

> [...]
> drivers per windows i estic ara mirant de configurar-ho amb el ndiswrapper
>
> si em podeu donar un cop de mà amb el tema de la bateria al menys, que van
> dues vegades que em quedo sense per no poder veure el nivell - o que em doni
> un avis el sistema..
>
> I gràcies per les vostres col·laboracions a les llistes :D
>
> --
> Carme
> P.D. abans feia servir un ubuntu 5.10 (a les jornades de bulma) i va anar
> bé, només vaig tenir problemes amb la wireless, o sigui que l'he de fer

     Sort!

--
|   Linux User: 154.147 (http://counter.li.org)    |