Re: Usuaris de Samba

Jhums... En tots els mails no he vist cap "ls -l" del /home, què tal si poses
els directoris dels usuaris a 750? Debian, per defecte, permet que els
directoris de /home siguin llegibles pels demés, si vols que no ho siguin
posa'ls a 750.

Per altra banda (o no), debian té la mania de fer el /home com a "drwxrwsr-x",
jo la "s" aquesta li aocstumo a treure, no li acabo de trobar la gràcia...
Què en sabeu?

El Tuesday 19 September 2006 22:14, Xarx D va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona