Re: mount floppy0

Si els floppys estan formatejats en FAT o VFAT hi ha una manera molt senzilla
que consisteix en utilitzar les mtools.

Le mtools són un paquet que permet accedir a les unitats de disquet com es
feia en DOS. Et dónen una sèrie d'ordres idèntiques a les del DOS (però amb
la "m" davant), i així pots fer, per exemple:

mcopy *.* a:
mdir
mdel

fes un apt-get install mtools i ja està.

Orestes.

A Diumenge 25 Juny 2006 16:56, Joan perez va escriure: