Re: Compte amb la Mysql de unstable

At 14:21 15/10/2005, you wrote:
> Hola,
>
> M'ha passat una cosa ben extranya. Ahir vaig fer un apt-get upgrade, per
> posar una mica al dia el servidor (faig servir la sid).
>
> Doncs bé, resulta que la mysql deixa de funcionar....i en un servidor
> productiu no pot ser que deixin de funcionar les coses!

Home, la qüestió és que en un servidor productiu no hi hauries de posar
una inestable, és molt perillós.

Ho sé, ho sé.... Però amb tres anys i comptant aquest, només he tingut dos problemes "urgents".

> Andreu Bassols i Alcón
> Webmestre d'Eines: http://www.eines.info
> Weblog personal: http://annys.eines.info/raims
> Usuari Linux #291715

Hum... espero que aquesta web que anuncies no sigui la mateixa a què fas
referència en el teu missatge, altrament m'imagino que uns quants crackers
i script-kiddies ja s'estaran fregant les mans. ;-)

Doncs.. va a ser que sí! Ho dius pel colador del B2, oi?
El vaig parxejar poc a poc... però em vaig descuidar el més important: el xmlrpc.php. I aquest és recent resultat:

http://barrapunto.com/journal.pl?op=display&uid=6610&id=16953

Orestes.