Compte amb la Mysql de unstable

Hola,

M'ha passat una cosa ben extranya. Ahir vaig fer un apt-get upgrade, per posar una mica al dia el servidor (faig servir la sid).

Doncs bé, resulta que la mysql deixa de funcionar....i en un servidor productiu no pot ser que deixin de funcionar les coses! He googlejat una mica, i pel que veig a l'ubuntu també passa, i no he trobat cap solució (les que proposen pels fòrums és eliminar el /etc/mysql/my.conf.....).

El que he fet ha sigut instal·lar la d'stable, i ja funciona.

Salutacions

Andreu Bassols i Alcón
Webmestre d'Eines: http://www.eines.info
Weblog personal: http://annys.eines.info/raims