Re: Compte amb la Mysql de unstable

> Hola,
>
> M'ha passat una cosa ben extranya. Ahir vaig fer un apt-get upgrade, per
> posar una mica al dia el servidor (faig servir la sid).
>
> Doncs bé, resulta que la mysql deixa de funcionar....i en un servidor
> productiu no pot ser que deixin de funcionar les coses!

Home, la qüestió és que en un servidor productiu no hi hauries de posar
una inestable, és molt perillós.

> Andreu Bassols i Alcón
> Webmestre d'Eines: http://www.eines.info
> Weblog personal: http://annys.eines.info/raims
> Usuari Linux #291715

Hum... espero que aquesta web que anuncies no sigui la mateixa a què fas
referència en el teu missatge, altrament m'imagino que uns quants crackers
i script-kiddies ja s'estaran fregant les mans. ;-)

Orestes.