Re: Nou llistaire

Hola Jordi:

Jo tinc instal·lat Ubuntu i no hi ha cap problema. Aquesta llista per
exemple em va solucionar un problema que tenia amb la memòria, i jo he
contestat diverses vegades a qüestions d'altres fenòmens de la llista.
El que no pots fer és demanar ajut per a coses concretes de la
distribució Ubuntu.

Si el que vols és augmentar el teu coneixement sobre "linux en general"
qualsevol llista et pot servir.
Aquesta llista de debian, en concret, et pot servir d'ajut per a
qualsevol distribució basada en Debian. Apart hauràs de cercar d'altres
per a coses més concretes.

Aquesta és la meua opinió (humil). Tu decideixes!

Salut a tots i totes!

En/na Jordi Durban ha escrit: