Re: Nou llistaire

Jo he provat tant com Ubuntu, com la Kubuntu (amb KDE).
Debian amb el meu portatil em donava un problema que he provat moltes vegades de solucionar i no he pogut. Tot s'ha de dir que és vell, i és un clònic que la meitat de coses no sé que són. Ubuntu ha entrat en força per té un magnat sudafricà darrera, i s'han plantejat treure una versió cada 6 mesos. Han partit del treball que Debian ha estat fent tots aquests anys, i estàn dedicant molts esforços amb tot tipus de dispositius. El que no m'agrada és que ja per defecte t'instal·li entorn gràfic, i per exemple no t'instal·li suport per mp3 i video. Coses que té. Amb AMD64 per exemple, no hi ha color, ja que Debian li dóna a Ubuntu 1000 voltes. La única ubuntu que tira en condicions és la de x86, on si que s'ha de dir que és una gran distribució.
Si voleu obrir un debat a llista, em sembla que no acabaríem,
Bon vespre,

En/na Joan Alfonso ha escrit:

Jo he provat Ubuntu després de estar acostumat a gastar la Debian i tot i que diuen què és mes fàcil de configurar que aquesta no ho va ser per mi i vaig haver d'anar a mirar a llocs especifics on se'n parlava.(No em van servir els humils coneiximents de Debian, per exemple amb Alsa el alsaconf no existeix als repositoris i la configuració de la tarja de so és diferent doncs,entre altres coses què ara no recorde i què em van marejar prou). Pense què el millor què es pot fer en aquest cas es anar on es tracte la Ubuntu especificament encara què de mode general aquesta llista també et serveix. PD. Al final em vaig tornar a passar al Debian de sempre per què havent Debian per què un altre Debian pero mes raro i què no és ni carn ni peix?.

--
~# Guillem Hernández Sola
~# http://www.guillemhernandez.com