Re: AArrgh!!! Apunt a punt!

El Wed, Oct 05, 2005 at 04:30:13PM +0200, Gerard Forns ens deleità amb les següents paraules:
> Hola,
>
> jo ho tinc d'aquesta manera i me funcione correctament si tens un
> servidor dhcp al router. L'únic que li dic és que em carregui un
> script abans d'aixecar la interfície que el que fa és configurar la
> wlan amb iwconfig:
>
> -:~#  more /etc/network/interfaces
>
> iface eth1 inet dhcp
>         pre-up /etc/network/wire-casa
>

> -:~# more /etc/network/wire-casa
> iwconfig eth1 mode Managed essid cafeambllet key open
> cafe-cafe-cafe-cafe-cafe-cafe-cf

be doncs, amb aixo de fer-ho "a la debian", ja que he comenc,at, amb
posar-ho tot al fitxer interfaces n'hi hauria prou:

iface eth1 inet dhcp
        wireless_mode managed
        wireless_essid cafeambllet
        wireless_key open cafe-cafe-cafe-cafe-cafe-cafe-cf

de manera que la configuracio wireless es independent de les eines
utilitzades per a configurar-ho (en fa l'efecte que el projecte
linux-wlan-ng duu unes altres eines per a la configuracio, pero potser us
enganyo... si mes no, sempre es mes portable... sempre que hi hagi les
eines de debian! ;))

i amb la solucio que esmentava en un mail anterior de
guessnet+ifplugd+waproamd ni tansols cal afegir aquestes dades, nomes el
'iface eth1 inet dhcp' i un fitxeret per a cada clau que coneguem per al
waproamd, aixi qualsevol xarxa amb dhcp funcionaria a la primera

apa!

PD: el que fa aixo de tenir molta feina...

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."