Re: Nou llistaire

Gràcies Vicent. Això mateix és el que preguntava. és a dir, utilitzar
aquesta llista com a forma de coneixement d'una distro basada en debian
per solucionar qualsevol problema a més de les recerques que jo pugui fer .
Els comentaris offtopic de la llista ja els suposava, estic en d'alstres
llistes que es suposen d'un determinat tema i es pot tocar de tot
excepte el tema sobre el qual tracten. Jo sóc el que fa la tria.
apa, fins una altra!