Re: [Docscaliu-no-epatents] Re: Polonia torna a ajornar la directiva de patents de programari.

El 26/01/05, a les 14:37:00, Xavier ens deleità amb les següents paraules:

> Jo et puc ajudar a traduir al castellà, el problema és que _no_ tinc
> gaire connectivitat, i si són coses tipus avui per demà potser vagi molt
> just. Si no és el cas, per mi, ok.
>
> El meu anglès és patétic, si de cas et podria fer traduccions de
> l'italià al català/castellà (del castellà/català a l'italià támbé però
> amb qualitat menor i amb bastant més esforç).
>
> A veure que diu el Lluís :)
el lluis diu que tot i la seva (suposadament) limitada connexio (de 6 a 8),
pot traduir de l'angles al catala/castella
a l'inreves tambe es podria... pero amb uns resultats de bastanta menor
qualitat... XD

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."