Re: [Docscaliu-no-epatents] Re: Polonia torna a ajornar la directiva de patents de programari.

El Tue, Jan 25, 2005 at 02:39:47PM +0100, Xavier deia:
> Hola, xdrudis ...
>
> deies, el 25 de Jan de 2005, a les 01:28 +0100:

> Jo em penso que algun dia t'hauriem d'agrair tots plegats els esforços
> que hi dediques a aquesta tasca, que suposso ha de ser feixuga i dura.

Que va, el que "haurieu" de fer algun dia és rellevar-me. EP, que la
llista de docscaliu-no-epatents@lists.sf.net ja té 50 persones, i
fa feina, potser li hem d'agrair a tots.

> Des d'aquí el meu reconeixement a la feina que fas :)

Ja no en faig gaire.

Per cert d'aquí a unes hores puc necessitar voluntaris per traduir una nota
de premsa a castellà i potser anglès. Prefereixo no enviar-la a llistes públiques
arxivades a la web fins que es confirmin els fets i es publiqui.

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org